Kalp şeklinde rahmi olan biri olarak bebeğimi 1 Ekimde 40+0 la kanala girmediği ve açılmanın 0 olması ve bebeğimin kafasının biraz tontik olmasından dolayı sezeryan oldum. Diyeceğim şu ki benim bebeğim daha beklesem 42 ye kadar duracak şekildeydi, suyu vs de vardı ama durdukça kilo alıyordu kilo aldıkça zaten yine normal olma olasılığı artacaktı. Rabbim nasip ederse ikinciyi ssvd düşünüyorum. Her neyse asıl demek istediğim ise; 20. Haftada detaylı ultrasonda perinatoloji uzmanının dediği şey: erken doğum riskin var haberin olsunken kendi doktorumun dediği; bunu bebek belirler, bebek kendine alan oluşturursa ve genişletirse vaktinde gelir eğer ki erken gelmek isterse onu zaten muayenelerimizde farkeder ve elimizden gelen önlemleri alırız, sen stres yapma bunu düşünme dedi. Gerçekten de dediği gibi stres yapmadım, doğumuma 1 ay kala ev taşıdım hatta doğumumdan 1 gün önce perde astım düşünün ve taşındığım evde asansör çalışmamıştı 5. Kata hergün indim çıktım 1 ay boyunca, doğum başlamadı diye hurmalar mı yemedim squat mı yapmadım yürüyüş mü yapmadım ama bebeğim gelmek istemedi 🥰 Lütfen stres yapmamaya çalışın. Son olarakta şunu diyeyim, rahmim 40 ım çıktıktan sonra gittiğim kontrolde tekrar kalp şekline dönmüş ve gayet sağlıklı görünüyor demişti doktorum.