Daha once de bir kac yere yazmistim burayada yazayim. Benim de hep aklimda soruydu bu cok yuksek fiyatlar neden boyle diye ama tamamen kandirmaca hastaneler. Ozel hastaneye gidiyorum bende. Doktor indirect coombs testi yaptirdi. Test negatif cikti ama 28. Hafta da yine de igneyi vurulmami istedi. Bu test sonucuna gire doktorlar kendi insiyatifine gore karar veriyorlar. Negatif ciksada tedbir amacli vurduruyor igneyi bazi doktorlar. Daha sonra benim ve eşimin kan grubunu gosteren herhangi bi belge istediler. Bizim ehliyetlerimiz yeterli oldu. Bu belgelerle bir reçete olusturuyorlar mor reçete diye geçiyor. Bu reçeteyle hastanenin aciline gidip igneyi oluyorsunuz. Biz hastanenin aciline gittik 500 lira dediler igne icin yaptırmadım recetemi aldım ecza odasina gittim. Sgk nin karsiladigi igneler bunlar o yuzden ecza odasından sadece 3 liraya igneyi aldik. Daha sonra herhangi bir saglik kurulusunda vurdurabilirsiniz igneyi. Ben saglik ocagindan rica ettim normal de yapmıyoruz ama bu seferlik yapalim dediler ucretsiz oldum iğneyi.