MKayramoms Haticearen hangi ildesiniz acaba her ilde farklı mı oluyo bu ilaç bana üç farklı fiyat verildi
MKayramoms Magnolina sağlık ocağında vurulduğunu bilmiyordum özel hastanede yatışla oluyo iğneyi size vermiyolar denilmişti çok yanlış bilgiler almışım
Sympktz Haticearen bendr aynı hastaneye gidiyorum mesut karakuşa. O bize söyledi eczacılar odasını. Aldıktan sonra acil servisinden 10 tl ye vurdular kalçadan
MKayramoms Sympktz ben bursadayım reyap ı biliyorum aynı yerde yengem doğum yaptı aralıkta. burdaki fiyatlardan uygun olduğunu biliyorum. İnşallah ben de uygun fiyata ayarlayabilirim çok teşekkür ederim
Haticearen Sympktz reyap da kesinlikle beni acil servise gondermediler hiç bir zaman oyzudn bilemicem bzim doktorumuz yönlendirdi bizde vurulduk direk yatış yapıldı iğne vurulduk 1 ay kadar onceydi
ADamla MKayramoms şu an 32.haftadayım yaklaşık bir ay önce falan yaptırdım. Özel hastanede yaptırdjm ama sigorta karşılasın diye yatış yaptılar o anlık bizim şirket indieimiyle 180 falan verdik ama normalde de en fazla 250 olsunlar. Sizinkilee çok yüksek demişler 🙄
MKayramoms ADamla eczanede iki farklı fiyat verildi biri 585 diğeri 870 doktorumda ilaç deposunda 970 lira olduğunu söyledi. Özel muayehane olduğu için sigorta karşılamıyor herhangi bi hastanede yaptırabilir miyim bilginiz var mı
ADamla MKayramoms onu bilemiyorum beni zaten takip eden doktorumdu. Belki özel bir hastaneye gitseniz muayene olup derdinizi anlatsanız yaptırabilirsiniz bir sorun isterseniz
123alpseda MKayramoms canım git bir devlet hastanesine yazdır 78 tl alırsın iğneyi bedava vurdursun bende normalden özel Muaneye gidiyorum
Mrtmn MKayramoms benim annemle babam arasında kan uyuşmazlığı var annem doğum yaptıktan sonra 1 iğne vuruluyormuş ikinci çocuk olursa bişey olmasın diye ama eğer bebek annenin kanını taşırsa sıkıntı olmuyor diye biliyorum
MKayramoms Esma35 lan uyuşmazlığı iğnesi kolay bulunmuyor denildi hastaneye yatış gerekli gibi bilgiler verildi kulaktan duyma çok şey duydum o yüzden biraz tedirgin oldum
Rabiaceviz MKayramoms ben ilk hamileligimde olmuştum korkulacak bişey yok tabi ne olduğunu bilmediğimiz için bende ilk korkmuştum ama hiç dusundugum gibi korkucu değil normal bir iğne kizlar şuan ikinciye hamileyim yine olacağım ama bu sefer korkmuyorum sizde korkmayin
MKayramoms Rabiaceviz doktorum sadece ilk hamilelikte vurulmam gerektiğini söyledi. İkinci çocuk için koruma amaçlı olduğunu biliyorum her çocukta gerekli mi
Ylmblz MKayramoms 30+6dayım, bizde de kan uyuşmazlığı var, doktorum şu ana kadar iğne yapmadı, dogum esnasında yapacagını söyledi. Herhangi bir problem olmayacağını belirtti ben de ona güvendim, doğumu bekliyoruz