MKayramoms
Özel hadtanrye giditorum ben sadece kafın doğum ve kafın hastalıkları üzerine inan hiç bilgim yok onunla ama doktor rapor çıkartırsa üçretli almazsın ama devletede gitsen özelede gitsen sonuçta uyuşmazlık var belli rapor vermesi lzaım doktorum onu bir doktoruna danış canım yapması lazım mutlaka yoksa çok saçma yani benim gittim özel hadtanedede ne sgk nede oyak karşılamıyor eşim TSK personeli olmadına ramen herşey paralı ama ben doğum paketi aldım