17+4 dün kesinleşti oğluşum geliyor bende gittim hemen bir takım kıyafet alıverdim bu haftaya kadar zor durmuştum hiçbir şey almadan 💕💕💕 kasık ağrısı mide şişkinliği dışında herşey yolunda çok ayakta durursam bel ağrısı oluyor genel olarak şükür iyiyiz bir de bende demir ilacı alerji yaptı birkaç gün bıraktım doktorum dün başka marka yazdı bir de onu deneyeceği bakalım alerji yapacakmı