16+3 üz bizde kızım olacak Allah’ın ıznıyle 😍 zor Bır hamılelık gecırıyorum bulantılarım hala devam edıyor kusmadıgım sabah Yok herşeyden tıksınıyorum hıcbısey yıyemedıgım ıcın bebeğı sağlıksız olmasından korkuyorum salı gününü iple cekıyorum kızımı gorucem 💃🏻💃🏻 Henüz kılo almadım verdıgım beş kıloyu almaya çalışıyorum daha 😀😀