Seymit çok geçmiş olsun.. aynı şeyleri bende kasım ayında yaşadım.. ilk gebeliğim, ilk heycanım.. bende pcos eşimde varikosel var tedavisiz bebeğiniz olmaz demelerine ben tüp bebek için hastane araştırırken meğersem gebeymişim. Öğrenince nasılda mutlu olmuştum, nasılda sevinmiştim. Daha varlığına alışamadan 9. Haftada kalbi durdu bizimkininde.. 6 haftalık kalmış meğer. Çok zor günler geçirdim bende sizin gibi. Aynı o yazdıklarınız.. insanlar yine olur dedikçe daha çok ağladım.. ikinci gebelik daha kolay olur dediklerinde ama o ikinci benim ilk bebeğim olmuycak diye yine ağladım.. Günlerce haftalarca ağladım. Daha geçenlerde haziran anneleri postunda hamiş anneler göbeklerini paylaşmışlar. Benim bebeğimde yaşasaydı şimdi 20 haftalık olurdu benim de böyle göbişim böyle olurdu diye düşünüp yine ağladım.. Rabbim hiçkimseyi bir daha evlat acısıyla sınamasın inşallah, hep birlikte bizlerin de bu platformda hamilelik günlerini, mutluluklarını paylaşalım inşallah. Rabbim ağlattığı kadar güldürsün bizleri. Her aklıma geldikçe burdaki her anneye, her bebek isteyen kadına dua ediyorumm. Kimin duası kabul olur bilinmez, inşallah isteyen kimsenin kucağı boş kalmaz🙏🏻🙏🏻