fethiyeli48-48 yaaa seninle aynı şeyleri yaşamışz resmen ben covit oldgmu düşünyrm hamile oldgmda titriyorum üşüyorum sonra soğuk soğuk ter atyrm halszlk miğde bulantısı iştahszlk vardı dedm hamileym ondan heralde sonra kuru öksürük başladı diğer belirtilerm geçti dedm yok bu başka bişey covitmi oldm acaba dedm hastanye gttm testte yapmadılar bana antibiyotk verdiler boğazlarn iltahp olmş hamilesn ona göre ilaç yazıcam dedi ama ben hala covit oldugumu düşünyrm o zaman cnkü tüm belirtilerni yaşadm sonra doktora gttk kalp atışını alttan muane ederek duydk ama cok azdı ve kese etrafnda kanamam vardı progestan ilaç kullandm 14xhaftamda cinsyet öğrenmek için gittğmzde kalbinin durdgnu öğrendk nerdeyse bir ay kalmş o şeklde bence covit etkiledi ben öyle düşünüyorum seninde öyle olmuş olablr canm