Seymit çok iyi anlıyorum seni ,daha gençsin yaparsın ,olur üzülme diyenler resmen olduresim geliyordu ,zaten oluyor bir sorun yok ki,acını yasarken bir de bunladla uğraşıyorsun,insanlar maalesef düşünmeden konuşuyor …benim de 2 kaybım olmuştu ,sabır diliyorum size 🙏🙏