Seymit sizi o kadar iyi anlıyorum ki.. bana da keşke hiç bir iş yapmasaydın dedi bir kaç kadın arkadaşım halbuki hiçbir riskim yoktu buna rağmen suçlu ben olmuştum. Hele ki bir kadının hatta annenin bu cümleyi kurması beni çok derinden yaralamıştı. Keşke sadece sussalar. Bizim meleklerimiz eminim bizi bekleyecekler biz de kardeşlerini sağlıklı bir şekilde büyütüp onları hiç unutmayacağız. Ben yeniden hamileyim yaşadıklarımı asla unutamıyorum her randevum zehir oluyor elim ayağım titriyor nefesim kesiliyor herkes ne kadar paniksin böyle bilmem kaç ay geçmez diyor yaşadıklarımı bilmeden. Evet diyorum ben de böyleyim. Tuhaf tuhaf bakışları hissedebiliyorum ama umrumda değil bizler onları bir kan pıhtısı olarak görmedik can bildik. O yüzden sizi kimsenin anlamasını beklemeyin inanın anlamayacaklar. Beni burda hiç tanımadığım kadınlar anladı, sizi de yine bizler anlayacağız. Allahım acınızı dindirsin sizi yeniden evlatla güldürsün. Ben hala her randevuya aynı şekilde gidiyorum tek dileğim bu sefer bebeğime kavuşmak, benim yaşadığımı yaşayan hisseden her kadın dualarımda🙏🏼