EsrSvm gel_artik_bebegim İnsan hep tek çizgiyi görünce gerçekten umudu tükeniyor.Seni çok iyi anlıyorum kuzum. İnşaallah gönlündeki çok yakındır sana..
Defneprensesannesi gel_artik_bebegim umudunuzu yitirmeyin ben de olmaz dedigim ay oldu hatta o ay olmyor diye hastaneye gidicektim
gel_artik_bebegim EsrSvm aynen öyle canım 3 gün önceki erken gebelik testim negatifti yoksa umutsuz olmazdım belki de yine de regl olana kadar az da olsa umut var
Mizgin2020 gel_artik_bebegim Allah razı olsun canım benim 🥰😘 çok sağol ya rabbim yüzümüzü güldürsun inşallah
Mizgin2020 EsrSvm brnmki çıktı canım ama esiminkini cuma günü ogrenicez hastane çok uzak olduğu için geldiğimizde alicaz dedik
Bfduam EsrSvm canım ya, evet aynen öyle görünüyor. Pek umudum olmasa da adetin gelmediğini görene kadar, yazayım yinede, Bat 22.
EsrSvm Bfduam Ben de umutsuz değilim ama olumsuza o kadar alıştım ki beklentimi yüksek tutmuyorum çok üzülmemek için ☺️
kardelen214 EsrSvm Ceylan123456 @Mizgin2020 @Bfduam @minikcivcivim kızalr Bat hepimizin yakın yumurtlama gören oldu mu ya da belrtisi olan şeffaf akıntı kasık ağrısı vs.