Kızlar Merhaba,
Bu ay artık 19.aya giriyorum.Her ay tek çizgiyi göre göre beklentim yok denecek kadar az açıkcası.Daha yumurtlama bile görmedik ama benimle Bat ları yakın olan arkadaşlarla günleri geçirmek ve onların hamile haberlerini almak beni çok mutlu ediyor.Rabbim bu ay tüm bekleyen isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatla nasip etsin inşaallah.