Gbaslanbay muhakkak emzir canım sütün varsa..doğum yaptığın hastaneye gidip bebek hemşirelerinden destek alabilirsin,doğru emzirme pozisyonuyla alakalı olabiliyor,ve daha yeni ise sarılıktan dolayı uyuyor olabilir bu yüzden emziremiyor olabilirsin, zaten minnacık doğuyorlar cene kasları zayıf zamanla emer sakın vazgeçme..emmese bile ağzına sok alışsın..kaşıkla verebilirsen sağıp verebilirsin ama sürekli aç memende uyusun kokunu alsın alışsın..eğer biberon kullancağım kesin diyorsanda kesinlikle kendi sütünü ver..mama ya sütün olmazsa kullanırsın..ama merak etme varsa sütün düzenli beslenme ve ufak dinlenmelerin arttırır..en büyük arttırıcı sudur..ve bu konuda kaygı yaşama yokta deme.sütün var ve bebeğin emecek hep pozitif olmaya çalış😍