@Gbaslanbay aventin gögüs ucu satılıyor e bebekte 30-40 civarı bişi büyük olanıda var o 80tl 30-40 lira olanla yenidoğanlar tutuyormuş hep memeyi gazda yapmıyor diye çok yorum okudum inşallah seninde bebişin emer insanların bakışları bile seni rahatsız ediyordur artık sürekli abdest al oku kendine de bebeğede kimseyi duyma