Gbaslanbay Kızlar bir hafta olucak pazartesi günü sezeryanla doğum yaptım oğlum memeyi almıyor hastanede mama verdiler bende ona alıştırmak istemiyorum ne yapsam sizce bir yardımcı olur musunuz??
Merviss Gbaslanbay canim bol bol su ic. Ve yurumeeye calis. Incir hurma ye. Kan yaoici sut yapici seyler yr. Rezene cayi ic. Kuru sogan yesil sogan ye
hande123 Gbaslanbay mamayı şırıngaya koy meme ucuna sür öyle içir bizimkide almıyor mamaya alıştı resmen
Gbaslanbay Merviss sütümün gelmesinde bir sıkıntı yok gibi küçük biberonunu sağınca pompayla biberonla alıyor akıyor tişörtüme bile çıkıyor ama çok haklısınız iştahlarım da gitti normalde çok yiyen bir tipimdir yiyemiyorum zorla
YasinMerveYaln Almamasi sütle alakalı değil canım biberonu istemesi bende oğlumda öyle sorunlar yaşadım ilk biberonu ver ağzına tam emiyorken çek göğsünü daya çok aç olduğu zaman ve gece uykuluyken hayır diyemiyor senin de benim gibi göğüs ucun yok sanırım
Gbaslanbay YasinMerveYaln ya bizim usak biraz değişik alışamadı herhalde artık göğüsümü görmeyen yok ellemeyen sıkmayan yok usak emsin diye diliyle itmeler morarana kadar ağlamalar çok üzülüyorum böyle olunca da
hande123 Gbaslanbay aynen bende kandırıyorum mamayı ucuna sürüyorum öyle emzirmeye çalışıyorum çok zorlanıyorum daha iki gün ooldu ama yapcak bişey yok
YasinMerveYaln Gbaslanbay ah ah çok inatçılar ya valla ucunu beğenmemiş o bide vermeden önce sen sık göğsünü sütü getir sonra ver böyle böyle alışıyorlar eğer alıştırmazsan sağmakla baş edemezsin
Gbaslanbay [bilinmeyen] dediğinizi de deniyim vermiycem biberonu bakalım alcak mı birde doktor çene kasları güçlensin diye emzik aldırdı onu da verdik ondan mı acaba
Busrademiir Gbaslanbay Bunu biraz zor anlarsın, dili beyazlaşır tükürük gibi anlarsın ya bunun ilacı var damla gibi teyzem de öyle olmuştu sonradan aldı aynı senin dediğin gibiydi bi istersen doktora danış
Gbaslanbay Busrademiir doktora söylediğim zaman bebek 37haftalık dünyaya geldiğinden olabilir hala kendini anne karnı sanıyor olabilir dedi
Gbaslanbay hande123 bende çok zorlanıyorum canım ama endişe de ediyorum ya aç kalırsa doymazsa o yüzden mama da verdim biberonla da sağıp verdim emmeye çalışırken çok ağlıyor içim gidiyor morarıyor ağlıyorken
sare55 hande123 canim esimin kuzeninin meme ucu yokmus. eczaneden meme ucu almis. bildiginiz biberon ucuna benziyo. takmis ondan emiyomus bebek . kuveste kaldigi icin mamaya alismis. o yuzden memeyi tutmuyomus. onla cozum bulmus. tavsiye ederim. rahatlik diyor.
hande123 Gbaslanbay eline eldiven giy serçe parmağını ağzına koy şırıngayla ver mamayı emme reflekside gitmesin memeni alsın yine de hemşire gösterdi bana mamadan sonra da memeni ver
Gbaslanbay CerenSelvi takmamak nerde ordan burdan milletimizin hemcinslerimizin o güzel ağızları durmuyor biraz can sıkıyor işte
Pinkoloji Gbaslanbay canım benim bebek rahat rahat akan biberona alışmış. Meme zor geliyor şimdi ona. Alıştırmak için ten tene temas öneriyorlar. Facebook da "emzirme sanatı" grubu var oradan yardımcı olsunlar üye ol lütfen. Bir sürü taktikleri var memeye döndürmek için. Sütun var ise mama ile büyümesin bebiş yazık bence. Daha 18 günlük 6 aylık genişleri donduruyorlar memeye emin ol çok yardımcı olacaklar.