1prensesgeliyor Almilaaa bebegin dogunca inşallah ek gidaya geçtiğin zaman bebegin yoğurdunuda minik kavonozlara sen mayalayacaksin annesi. Arastir tabiki. Ya ben keklere bide sütlaca felan hepsine hazir süt kullanmiyorum. Sadece hamilelik diye degil. Büyük oglum 11 yaşında hâlâ süt iciyor. Bende oglum dogdugumda ek gidaya gectigimizde baslamistik süt almaya 11 yil önce. Daha yogurt mayalamayi bilmiyordum ama annelik insana neler yaptiriyor 😀 hatta sütü fazla alip derin dondurucuya alabilirsin.
Almilaaa 1prensesgeliyor hiç bu açıdan düşünmemiştim gerçekten. Çok doğru söylüyorsunuz annelik bize neler yaptıracak kim bilir bunlar daha başlangıç olsa gerek🥰🥺
Almilaaa Ohaezgi az kalmışş maşallah🥰 yaz ismi de çok hoş bence, sağlıkla kucağınıza alın inşallah💕🎈 bizim de Şubat sonu Mart başı gibi doğum gerçekleşir diyor doktorumuz, hayırlısı artık 🙆🏼♀️🙃
Ohaezgi Almilaaa teşekkür ederim 😇 hayırlı doğumlarımız olur inşallah normal düşünüyosun heralde ben çok korkuyorum normalden hem psikolojik hem fiziksel kaldıramıyabilirim o yüZden direkt eledim😇😇
ilayinannesi Ohaezgi ben de sizin gibi normalden korkuyorum ya en sagliklisi o diyorlar ama hep istegim sezaryen. Hakkimizda hayirlisi olsun insallah bakalim ne olucak zamanla gorucez :)
Almilaaa Ohaezgi normal olmasını umut ediyorum korkmakla beraber😅 ben sezeryandan nedense daha çok korkuyorum. Aslında ikisi de bilinmezlik benim için🥲ilk doğum tecrübesi olucak, öyle yada böyle bu bebek çıkacak bekliyoruz bakalım😂😂
ilayinannesi Almilaaa Evet kesinlikle annelerimizin hakkı ödenmez bunu görüyoruz. Bizimde kızımız olucak. Midem yanıyor deyince çocuk saclanıyor derlerya cok merak ediyorum cidden bebegim sacli mi dogucak 🤣
egemommm Almilaaa bir de sarı leblebiyi deneyin iyi geliyor diyenler olmuştu, bende yandığı zaman soğuk süt içiyorum , ya da elma yiyorum 😊
Ohaezgi Almilaaa aynen canım bende ikisinden korkuyorum en oluru sezaryen dedim bakalım hayırlısı inşallah o süreci çok ağrılı geçirmem😇🤲🏻
ilayinannesi Ohaezgi sizin çok az kalmıs inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız Rabbim yardımcınız olsun 😍