ilayinannesi Ohaezgi sizin çok az kalmıs inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız Rabbim yardımcınız olsun 😍
Dilara12 Almilaaa bu konuda bende çok sıkıntılıydım doktorum gaviscon diye bir şurup yazdı Vallahi yandıkça içiyorum o kadar iyi geliyo ki rahat uyku uyuyorum bugün 2. Şişeyi aldım hatta tavsiye ederim doktorunuza danışıp kullanın isterseniz😊
Almilaaa Dilara12 sabah doktorumla konuşucam bu konuyu bakalım inşallah devamlı böyle yangınlara düşmem😆
Minnosunannesiii Almilaaa canım nasıl oldu geçti mi biraz susam kese anlar belki çok fazladır bir kaşık daha at ağzına olmadı leblebi varsa ondan dene oda kesiyor diyorlar ama beni bir tek susam kesiyor umarım geçerde rahatça uyursun
duygunazli Almilaaa bendede aşırı oluyor ama süt içtiğim an kesiliyor inanılmaz resmen ilaç gibi anında kesiyor benimkini.. sen denedin mi faydası oluyor mu ?
Almilaaa duygunazli soğuk süt içtim ama geçmedi. Arkadaş susam önermişti onu denedim biraz rahatlattı şuan
Almilaaa duygunazli evet ilk deneme başarılı, tekrarlarsa birdaha deneyeceğim bakalım ikinci denemede de keserse susam başarılı demektir😂