1prensesgeliyor Almilaaa hazır sütler fayda etmiyor sütcüden süt alıp sen iyice kaynat. Şoklanmiş sütten hem saglikli hem faydali olur sütçü sütü.
Ohaezgi Almilaaa sorma valla bende ilk aylar kusmaktan kendimi görmemiştim 2.trimester harika geçmişti bu son ay hersey olmaya başladı 😂
1prensesgeliyor Almilaaa oturdugunuz bölgede illaki vardir çiftlik internetten bulun. Kapiniza kadar getiriyorlar ben istanbulda yaşıyorum. Çatalcadan köyden getiriyorlar telefonla sipariş veriyorsun 5 kilosu 32 tl pahali biraz ama deger yani. Ustelik bir degil 1 kaca tane satan kisiler var. Googleye yazin aratin günlük süt diye.
Hilalsny Minnosunannesiii benimde tam aksine susam yedigim gun yaniyor berbat sekilde. Eskidrn ilik sut keserdi simdi artik ida kesmiyo napcam bilmiyorum
Hilalsny Almilaaa ya benimde su an ayni tatlı çikolata falan yedigim gunler daha da artiyo. Eskiden ilik sut keserdi simdi oda kesmedi az once ictim napcam bilmiyorum. Kessin diye evdeki hersyi deniyorum😂 zararli ama esimin bogaz yanmasini kola kesiyo onu bile ictim 1 cay bardagi o da kesmedi saka gibi
Almilaaa Hilalsny susam yedim az önce bende inşallah keser ilk defa duydum bakalım şuan ejderha gibi hissediyorum zaten 🥲🤣
Almilaaa Ohaezgi yaa ben hiç kusmadım şükür hep diyordum prenses gibi hamilelik yaşıyorum diye ah ah bir anda geceler zehir oldu 😂
Almilaaa 1prensesgeliyor bunu ilk kez duydum, normalde çok süt sevmediğim için açıkçası🥲 bebeğimiz için mecbur içiyoruz işte, araştıracağım teşekkür ederim bilgi için🥰❣️
ilayinannesi Almilaaa benim de 32.haftam biticek ve sizinle aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Özellikle de yatınca çok artıyor Hatta suanda yaşıyorum bu problemi :( tablet çiğniyorum çok zor durumda kalırsam ama gerçekten çok sıkıntılı bir durum inşallah hayırlısıyla su gunleri geçirip evlatlarimizi kucaklarimiza aliriz :)
Almilaaa ilayinannesi inşallah ya hafta sayıyoruz artık bakalım🥰 annemin değerini daha fazla anlamaya başladım bu gece özellikle🥺😅
1prensesgeliyor Almilaaa bebegin dogunca inşallah ek gidaya geçtiğin zaman bebegin yoğurdunuda minik kavonozlara sen mayalayacaksin annesi. Arastir tabiki. Ya ben keklere bide sütlaca felan hepsine hazir süt kullanmiyorum. Sadece hamilelik diye degil. Büyük oglum 11 yaşında hâlâ süt iciyor. Bende oglum dogdugumda ek gidaya gectigimizde baslamistik süt almaya 11 yil önce. Daha yogurt mayalamayi bilmiyordum ama annelik insana neler yaptiriyor 😀 hatta sütü fazla alip derin dondurucuya alabilirsin.
ilayinannesi Almilaaa Evet kesinlikle annelerimizin hakkı ödenmez bunu görüyoruz. Bizimde kızımız olucak. Midem yanıyor deyince çocuk saclanıyor derlerya cok merak ediyorum cidden bebegim sacli mi dogucak 🤣
Ohaezgi Almilaaa biz de yaz koymak istedik 💜 37+6 haftalık olduk 9 şubatta doğumum olcak acayip heyecan var 😇
Almilaaa Ohaezgi az kalmışş maşallah🥰 yaz ismi de çok hoş bence, sağlıkla kucağınıza alın inşallah💕🎈 bizim de Şubat sonu Mart başı gibi doğum gerçekleşir diyor doktorumuz, hayırlısı artık 🙆🏼♀️🙃