Her hastane ayrı bir cumhuriyet, hepsinin kendisine göre kuralları var maalesef. Hele şu pandemi belirsizliği iyice uygulama farklılıkları oluşturdu. Benim doğum yapacağım hastaneye doktorum dışarıdan gelecek ama daha önce o hastanede çalışıyordu. Ben hallederim merak etmeyin dedi. Doğuma eşimin girmesini istemiyorum zaten ama rahat rahat bebeği görsün istiyorum refakatçi olmasa da. Refakatçi olarak annemi istiyorum çünkü.