Ayca12345 bence Doğumdan sonra başlarsanız daha iyi olur ehliyeti alana kadar ya da aldığınızda doğum olacak ve kullanamayacaksınız bir sure,ilk zamanlar pratik cok gerekli yoksa o heyecan ve cesaret kaçıyor yakın arkadaşlarımdan biliyorum pandemi öncesi araba aldılar başladılar cesaretlendirdik etrafındakiler olarak kullanmaya kullanmaya tekrar unuttu gibi oldu. Tabi sizin kararınız ama ben böyle düşünüyorum ❤️