Ayca12345 ben 12 yıldır aktif araç kullanıyorum.Acikcasi ben psikolojik olarak tavsiye etmem.Sebebi fiziksel olarak bişey olacağından değil.İlk defa araç kullanacaksınız ve direksiyon dersleri başladığında karnınız büyümüş olacak.Stres, ani fren, psikolojik baskı hepsi bebeği etkileyebilecek şeyler.Ben yıllardır araç kullanmama rağmen son 1 aydır araç kullanmayı bıraktım çünkü çok stres oluyorsun.Hic gerek yok.Tabiyki de son karar sizin ama stres olacağınız için gereksiz olduğunu düşünüyorum