Nil_defne Bana şöyle söylendi tam olarak; “Yazılı sınavları geçerseniz, eğer bir sıkıntınız olursa direksiyonu ilk olarak ben ertelerim, daha sonraki ay için siz rapor alırsınız eğer tekrar ertelemek isterseniz 3 kez girme hakkınız var zaten bir tanesini yakarsınız” 🌸