Kuzeyannesj Erkekannesi41 36+3 olduk bizde 25 gün gözüküyor doğuma bakalım hayırlısı haftaya kontrol var neler olucak bilmiyorum sizler açılma olması için neler yapıyorsunuz 💋😌
Erkekannesi41 Kuzeyannesj birebir aynıyız saat itibariyle bizde 36+3 olduk 🐥artık haftada bir gideceğim bende kontrole Cumartesi gittik her şey normal doğuma uyumlu ama belirti yoook bu Cumartesi ne olacak bakalım 🙈
Mcakir Erkekannesi41 Şafak 28 hayırlısıyla😊 32. Haftada baş aşağı döndük. Bende sancı yok sanırım. Varsa da yalancı ya da normal ben anlamıyorum sancı nedir 😅
Duygusuz Erkekannesi41 bende agrılı oluyo kasılmalar ve artık sık olmaya basladı 30 haftadan beri de bas asagı zaten her an gelebilir diyor dr
sagsbry Erkekannesi41 son 24 🥰 benim kuşum da hala makat geliş hiç bir belirti yok suyumuz az biraz birde pozisyondan dolayı sezeryan olabilir🌿
Erkekannesi41 sagsbry 36.haftaya kadar kullanılması öneriliyor zaten erken doğumu ve kasılmaları önlüyor çünkü magnezyum bundan sonrası için pek de gerek kalmıyor
Duygusuz sagsbry 37.haftaya girmek üzereyim kasılmalarım engelleyip normal dogum zamanını geciktirebiliyor diye bu hafta bıraktırdı
Mrve233 Erkekannesi41 bende aynı :) 36+2 ve yalancı doğum sancıları dışında belirtim yok normal doğum istiyorum ve çok ağırlaştım artık gelsin istiyorum 😔
sagsbry Skrnkya06 dönmesi için her hangi bir hareket yapıyor musun? YouTube de bi kaç video var ama ben cesaret edemedim.. Bide benim suyu biraz az senin nasıl acaba dönmesini O mı etkiliyor
Erkekannesi41 sagsbry 36 itibariyle hiç gitmediyseniz söylememiştir bana vitamininde bıraktırdır doktorum şu an demir ve d vitamini içiyorum sadece :) yine haftamıza durumunuza göre doktorunuz en doğrusunu söyleyecektir
Erkekannesi41 sagsbry emeklemek diyorlar dönmesi için ama ne kadar bilimsel bilmiyorum bunu da doktoruna danışabilirsin canım.. benim dönük zaten aşağı inmesi için merdiven ve yürüyüş önerdi
Skrnkya06 sagsbry hiç birşey yapmıyorum valla sağlıkla gelsin de kocaman çocuk korkarım bişey olcak diye zaten yapmam gereken bişey olsa doktorum söylerdi Prof. Gidiyorum suyu gayet iyi dediler.
Skrnkya06 sagsbry bugün kontrolüm vardı bebek baş pozisyonuna kendiliğinden dönmüş 😅 şok oldun ya sezaryen e çok hazırlamıştım kendimi bugün gün alacaktık alamadan eve döndük 🤣
sagsbry Erkekannesi41 onu duymamıştım bi araştırayım 🌼 Allah kolaylık versin inşallah kuzum sağlıklı doğumun olsun 💛