Erkekannesi41 ben de 36+4 canım. 2. Bebeğim. 20 aylık kızım var. Kızım çok istedim ama 40+2 de suyum bitiyordu açıklık yoktu. Sezaryen oldum. Bu da məcburi öylə. Bu erkək farklı biraz çok ağırlaştım. Aşağıda və kanala girməyə calısıyor ya da girdi mi bilmiyorum çünkü yürüyemiyorum baskıdan. Erkekler erken gelir diyorlar. 1 aydır gitmedim persembe gideceğim bende gün verecek.