minisinannesiiii WmonallissA babasi selim demeseydi bende ege koyarim yanina diyodum ismiyle yaşasın insallah 🤲❤
minisinannesiiii ilayinannesi teşekkür ederim liya isminin anlami da çok güzel saglikla kucağınıza alin insallah 😊
minisinannesiiii sophia moralimi bozmak icin yapti heralde yiğit himmmm anlami neki filan dedi isim zaten anlamını da içeriyo yiğit insan yani daha neyini aciklayim
badehandeyldz minisinannesiiii 3.çocugu nasipse uzun zaman sonra düşünüyorum birde kızım var şimdilik yeter canım araları az çünkü ☺️
minisinannesiiii Esrasen moralimi bozmak icin yaptı galiba tuhaf bi isimde değil genelde herkesin sevdiği isim
minisinannesiiii Raymalifalitiko insallah yakışıklı bi oğlum olur limonu çok seviyo ekşi suratli olmaz umarim 😂