TugbaAndalKandemir Dusunuyoruz.. daha cinsiyetimiz belli degil.. ama isim anlamlarina cok onem veriyoruz.. dinimize uygun olmasini istiyoruz. sonucta anne baba olarak bundan sorumluyuz. saglicakla gelsin butun bebislerimiz🥰
Sidal minisinannesiiii bizimde inşallah nasip olursa yiğit koyucaz oğlumuzun ismini lütfen sizde begenmedi diye başkaları hevesinizi kaçırmayın. 😍😍😍😍💙💙
Menekse04 Ben Ali İmran çok istiyorum ama eşim beğenmiyor. Gerçi hiç bir önerimi beğenmiyor kendininkilerinide ben beğenmiyorum bakalım ne olcak. İnşallah anlamı güzel kuranda geçen bebeğimin karakterine güzel yansıyacak bir isim seçebiliriz.