badehandeyldz minisinannesiiii Kuzey Cesur koyacaktım ama iki isim ağır gelir diye eşim istemedi sadece Kuzey koyacağız 🦋
minisinannesiiii WmonallissA babasi selim demeseydi bende ege koyarim yanina diyodum ismiyle yaşasın insallah 🤲❤
Haydaralii Haticeberen1 Hüseyin Efe en güzeli duryo kuzum isnalah saaglikka da almayı nasip eder rabbim snaa🥰🙏
badehandeyldz minisinannesiiii 3.çocugu nasipse uzun zaman sonra düşünüyorum birde kızım var şimdilik yeter canım araları az çünkü ☺️
Mervee26 minisinannesiiii Mert Kemal olacak inşallah 😊Mert ismini babası istiyor, Kemal de Atatürk’ten geliyor 💕