Raymalifalitiko minisinannesiiii niye çirkin olsun ya bende yigit ismini cok beğeniyorum ismi gibi yigit olur inşallah.. Yiğitler çok karizmatik yakisikli akilli oluyorlar.. Sivasliyim belki ondan yigit ismine karşı bir sempatim vardır 😁
minisinannesiiii Raymalifalitiko insallah yakışıklı bi oğlum olur limonu çok seviyo ekşi suratli olmaz umarim 😂
karanfilll Haticeberen1 gamzeyi bilmem ama tanıdığım Aslıhan ların hepsi çok enerjik neşeli insanlar. Amine de çok güzel bi isim.
Raymalifalitiko Remziye44_bosdan bazıları gerçekten öyle oluyor koydurmadigi beğenmediği ismi cocugu olunca kendisi koyuyor.
masalsmomm minisinannesiiii kızım 5 yasında ismi Masal Sera ❤️ Şimdi oglum olucak Allahın izniyle Buğra istiyor eşim kızımda efe dıyor Buğra Efe olacak gibi 🥰
karanfilll minisinannesiiii bence gayet güzel benimde oğlum olacak yiğit sürekli aklımdan geçiyor. Ve asla biri ismi beğenmedi diye koymamazlık yapmayın kendi çocuğunuz sonuçta isim sonradan değişebilen bişey değil içinize ne sinerse onu koyun. Kimseyi umursamayın selim çok sevdiğim bi isim hem manası da güzel selimler efendi samimi olur yiğit de çok güzel bi isim. Bence koyun çokta güzel yakışıyor. Beğenmeyen kendi çocuğuna koymasın o kadar.
karanfilll Mukaddes66 ikiside çok güzel isimler. Selimler ılımlı sakin efendi olurlar genelde. Ama furkanlar acayip yer yerinden oynatırlar manasından ötürü ağır geliyor olabilir iki zıt isim.🙆Sağlıkla gelsin inşallah.
Hypatia minisinannesiiii gayet güzel canım,hiçmdüşünme bile.herkes ancak kendi çocuğunun adına karışabilir.insanımız bu konuda bi türlü haddini bilemedi🤦♀️ Adıyla büyüsün inşallah kuzucuk ☺️☺️
N_A_Z_L_I_M Oğluşum olacak Allah’ın izniyle şuana kadar isim düşünüyorduk eşimle kalbimden bir isim geçti söylemedim eşim şimdi yatakta bana benim düşündüğüm ismi söyledi şok oldum Devran 🥰
minisinannesiiii ilayinannesi teşekkür ederim liya isminin anlami da çok güzel saglikla kucağınıza alin insallah 😊