RANA60 minisinannesiiii Mehmet Furkan 😍😊 koyduk biz bir haftamiz kaldi . Sağlikli gelsinler INŞALLAH 🤲🙏
Semashbl minisinannesiiii gayet güzel bir isim millete bakacak olursak herkesin fikri var maşallah herşeyin de üslubu var o ne öyle dudak bükmek falan 😏 sizin fikriniz önemli salla yengeni falan bence yani 🤷
alimerve minisinannesiiii inadına koy sen o çocuğa bardak diye isim de koysan onu söylemek zorundalar içinde kalmasın kendi istedigini koy
minisinannesiiii alimerve 29 hafta boyunca insan içine pek çıkmadım babannemi ziyarete gideyim dedim burnumdan getirdi beni asosyal olmaya zorluyolar 😀
alimerve minisinannesiiii doktorum bana SEVMEDİĞİN İNSANLARDAN UZAK DUR mideni ağrıtır baş ağrılarını sinir sistemini alt üst eder çocuğun etkilenir dedi uzak dur canim
karanfilll Mukaddes66 ikiside çok güzel isimler. Selimler ılımlı sakin efendi olurlar genelde. Ama furkanlar acayip yer yerinden oynatırlar manasından ötürü ağır geliyor olabilir iki zıt isim.🙆Sağlıkla gelsin inşallah.
Remziye44_bosdan minisinannesiiii emin ol yengen kendısı daha cok begenıyodur ısmı. Hatta kendı koyamamıs olabılır bıle.
Raymalifalitiko Remziye44_bosdan bazıları gerçekten öyle oluyor koydurmadigi beğenmediği ismi cocugu olunca kendisi koyuyor.
Haydaralii Haticeberen1 Hüseyin Efe en güzeli duryo kuzum isnalah saaglikka da almayı nasip eder rabbim snaa🥰🙏
Esrasen minisinannesiiii bir hayalin varmis nekdr guzel ama bunu yengenin bir lafi ile yıkmak neden hic umursama bence yigit cok guuzelllll
minisinannesiiii Esrasen moralimi bozmak icin yaptı galiba tuhaf bi isimde değil genelde herkesin sevdiği isim