minisinannesiiii M_1_2 muhammet ismi biraz ağır geliyo herkes kaldıramiyo malesef ama sizin tercihiniz tabi 😊
sdmr20 minisinannesiiii bence istediğini koy kimsenin kafanı karıştırmasına izin verme sonra içinde kalır
Hypatia minisinannesiiii yengen oğlu olursa koymasın😂 önemli olan senin beğenmen,eşinin beğenmesi,siz ne koyarsanız öyle seslenecekler zaten,koy gitsin,gayet güzel isimler😊
Hypatia minisinannesiiii gayet güzel canım,hiçmdüşünme bile.herkes ancak kendi çocuğunun adına karışabilir.insanımız bu konuda bi türlü haddini bilemedi🤦♀️ Adıyla büyüsün inşallah kuzucuk ☺️☺️
alimerve minisinannesiiii ona neymiş acaba sinir oluyorum ya gitsin millet kendi doğurduğuna baksın sanki o dogurucak Allah’ım ya
minisinannesiiii alimerve agliycam nerdeyse o derece canım sıkıldı yıllardır oğlum olursa yiğit koycam diyodum
Semashbl minisinannesiiii gayet güzel bir isim millete bakacak olursak herkesin fikri var maşallah herşeyin de üslubu var o ne öyle dudak bükmek falan 😏 sizin fikriniz önemli salla yengeni falan bence yani 🤷
alimerve minisinannesiiii inadına koy sen o çocuğa bardak diye isim de koysan onu söylemek zorundalar içinde kalmasın kendi istedigini koy
Esrasen minisinannesiiii bir hayalin varmis nekdr guzel ama bunu yengenin bir lafi ile yıkmak neden hic umursama bence yigit cok guuzelllll