Merhaba
Bende de pko var ve troid hastasıyım 3 senedir malesef olmadı bu ay 3. Kez çatlatma iğnesi oldum inşallah olur evet zor hamile kalmak ama çok şükür imkansız değil umutsuzluğa kapılma asla hiç ummadığın anda Rabbim o güzel duyguyu yaşatır inşallah