hayal_97_ bende de pcos vardi. Kagan kocatepe nin videolarini izleyip kendimi rahatlatiyordum. Pcos teshisim cok erken konulmustu ve hamile kalmak istedigimde tekrar doktora gorunmemistim. Ama kendimi rahatlatiyodum neden olmasin diye. ilk 2 ay deneyip olmadiginda bu is ciddi heralde diye dusunerek muayeneye gittim. Rahmimde yine kistleri ve polip gordu doktorum. Yine de akisa mudahale etmeyelim once deneyelim 1 yil dedi. Kilo verin biraz lutfen dedi ama diyetle degil. Sagliksiz seyleri cikarin hayatinizdan dedi. Diyeti onermedi. Hareketi arttirin dedi. Ona guvendim, tabi denerken insanin modu dusuyor durust olmak lazim:) 2 ay sonra adetim gecikti testim pozitif cikti. Simdi 10+5 iz. Ben de bebegimi hemen istedigim icin hem cok saglikli beslenmete basladim hem de keciboynuzu ve karadut ozu, nar vb seyleri yedim. Bilmem faydasi olmus mudur ama kisa surede hamis kaldim. Rabbim sana da en kisa zamanda nasip etsin insallah. Stres en buyuk dusman. Uzak dur. Ve bebegin oradaymis gibi basla onunla konusmaya. Sana da kendini cok iyi hissettireek bence. Yaptigin her guzel seyde evladim senin icin bak de karnini oksa. Cok kisa surede guzel haberlerini aliriz umarim