hayal_97_ öyle bir şey yok canim hamile kalman fikan zor değil. Gayette kalabiliyorsun böyle düşünüp kendini strese sokma. Bunu sana eğer doktorun dediyse onu değiştirmelisin. Öncelikle tüm hormon testlerini yapıp bir sıkıntın varsa normale indirgemeleri gerek. Kilon varsa vermen gerek özellikle göbek çevresi. Evde göbek egzersizleri yapman gerek yumurtalıklardaki kistlerin kaybolmasına yardımcı oluyor. Ve yediğine içtiğine dikkat etmelisin canım. Abur cubur şekerli yağlı şeyler hamur işleri vb şeylerden uzak durmalisin. Bunları yaptıktan snra allahın izniyle gebe kalırsın. Bendede var polikistik over üstelik henüz 4 ay önce öğrendim bunu. Bu yazdıklarımı uyguladım doktorum klomen tedavisine başladı hormon tedavisi de gördüm. Klomeninin 2. Ayında çok şükür gebe olduğumu öğrendim. Gözünü korkutma hiç çözümü olmayan bisey değil bir hastalık da değil zaten. ❣️