Kızlar bende 37. Haftamdayım birşey soracağım hala sancı gibi birşey yaşamadım ya da yaşadım da hıssetmedım mı anlayamıyorum dünden beri kasıklarım da bir ağrı vajınada adet ağrısı gıbı bır ağrı bacaklarımı hareket ettırınce ağrıyor acaba sancı bu mu sizce yaşayanlar bılgı verebılır mı??