Zeynepreyyan Dilaam devlette de özelde de hangisine gittiysem vardı . Özel klinikte de vardı . Çatı için özellikle doğumhaneye götürmezler
Seyma5644 Sevgiinur inşallah rüyama bile giriyor düşünüyorum abartıyorum biraz ama utanıyorumda heralde ondan bakalım hayırlısyla dogursak kucagımıza alsak yavrularımızı allahın ıznıyle 🤲🏻😊
Seyma5644 Sumsumm 37 de yapılcaktı benım nst de sancım felan bısey olmayınca 28 de yapalım dedı ama ben gıtmedım agrım yoktu bıde korktum 😀 ama yarın gıdıcem 39 oldum sancılarda var hafıften kasılmalar kacısım yok ☺️
Aycha Seyma5644 Merhaba, Doktorunuz, Avrasya Hastanesi’nden Duygu Hanım’dı galiba. Çatı muayenesi oldunuz mu, nasıl geçti?
Eda115354 Zeyzey1616 odada varsa muayene odasında yapar muhtemelen de vardır. Ve biri olsun olmasın odaya aniden biri girerse diye perdeyi çekmek zorunda doktorunuz merak etmeyin. Sadece muayene ederken kendinizi kasmayın rahat olun yeter sizin yapacağınız bişey yok.