Zeyzey1616 Ben pendik medipole gidiyorum dün çatı muayenesi oldum. Kendi odasında yattığım yataktan ayak koyma yerlerini çıkarttılar oraya uzandım. Eşleri zaten pandemiden dolayı başından beri içeri almıyolardı tektim bnde. Ama korkulacak hiç bişey yok. Jel sürdü makinayla 2sn baktı gayet müsait çok rahat doğurursun dedi. Herkes çok korkuyo bu kadarlık bişey işde dedi bn anlamadım bile. Sadece biraz itip açılmaya baktığında hissediyorsunuz. Korkutmayın kendinizi ilişkiden farkı yok ☺️