Zeyzey1616 Kızlar Çatı muayenesinde odasında mı yapıyor yoksa doğumhanede çatala mı götürüp bakıyor ayrıca eşleri çıkartıyor mu çatı muayenesi yaparken
Dilaam Zeyzey1616 muhtemelen çıkartır eğer odasının icinde ayrı bir kapı yoksa. Ve evet odasında yapıyor ayrı bir bacaklarınızı kaldırıp oturabileceği iniz sandalyeden yoksa o zaman belki dogumhaneye goturebilir
Ayseege6156 Zeyzey1616 benşm doktorum odasında ayriyetten çatal var muayenelerini odada yapıyor her hastahane nasıl bilmiyorum ben Medicalpark a gidiyorum
Sevgiinur Seyma5644 Sakın korkma canım rahat ol 10 sn bile sürmüyor . Benim ebem çok rahat ve konuşgandı hiç ne utandım ne çekindim oldu bitti hemen Kendini sakın kasma
Birgul6581kwkq Seyma5644 korkucak hiç bişi yok bende burdaki yorumları okudukça ödüm kopuyordu ama 5 gün önce oldum hiç acımadı acımıyor da zaten sonra rahat ca doğum yapabiliceksin dedi doktorum geldim korkucak hiç bişi yok Allah yardımcın olsun
Sevgiinur Zeyzey1616 ayrı odası var benim girdiğim kapıyı falan kapatıyorlar zaten soyunduktan sonra da üstüne bişey atıyorlar
Zeynepreyyan Dilaam her doktorun odasında çatal var. Doktora sadece hamile olanlar gitmiyor hamile olmayanlar da gidiyor alttan muayene yapıldığı zamanlarda doktorlar odasında muayene yapar
Zeyzey1616 Ayseege6156 doktorun odası küçük gibi görmedim çatal fln sandalye vs flan ama eşinizi çıkartmış mıydı muayene ederken
Ayseege6156 Zeyzey1616 doktorumun odası çok büyük ekstra alanı var ondan odada bakma imkanı var küçükse bilemem eşime gelincede o bana bağlı bi durum ben eşimin kalmasından rahatsız olmadığım için doktorum birşey demedi karışmadı bile
Zeyzey1616 Sevgiinur korkmuyorumda utanıyorum ebe mi bakıyor yoksa doktor mu kiii eşinizi çıkartmışlar mıydı muayene ederken
Seyma5644 Sevgiinur inşallah rüyama bile giriyor düşünüyorum abartıyorum biraz ama utanıyorumda heralde ondan bakalım hayırlısyla dogursak kucagımıza alsak yavrularımızı allahın ıznıyle 🤲🏻😊
Sevgiinur Zeyzey1616 evet sadece ebeyle ben bide yardımcı bi kadın vardı artık alışmış onlar 😂 eşimi bile almadılar . Doğum açıklığı olana kadar riskli bi şey yoksa doktoru çağırmıyorlar
Zeyzey1616 Sevgiinur ay inşşşlh ya ebe baksın istiyorum doktor erkek biraz çekiniyorum açıkçası yoksa hiç korkmuyorum Bide eşim olursa o an daha çok stres yaparm gibime geliyor
Seyma5644 Sumsumm 37 de yapılcaktı benım nst de sancım felan bısey olmayınca 28 de yapalım dedı ama ben gıtmedım agrım yoktu bıde korktum 😀 ama yarın gıdıcem 39 oldum sancılarda var hafıften kasılmalar kacısım yok ☺️