Parla_ Bende de olmuştu bir kere, adetim 8 gün gecikmişti testi yaptim silik çizgiydi ertesi gün kanamam oldu çok şiddetli sancılıydı meğerse kimyasal gebelikmiş. Eger kanamaniz falan olursa paniğe kapılmayın yada sadece yerleşme ağrısı da olabilir. Hayırlısı olsun inşallah.