Benimde 3 gün boyunca üst üste test yapmama rağmen silikti ilki hatta tam olarak böyleydi ve inanılmaz sancım vardı adet olacağımı düşünmüştüm acile gitmek durumunda kalmıştım ağrıdan. Test de yaptırdım 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Gayet sağlıklı başladı gebelik yani hiç telaş yapma .