Dün test yaptım bende ilk başta silikti 24 saat sonra daha bi netleşmiş. Bugünde genital bölgemde çok kötü ağrı var. Bel göğüs ağrısını saymıyorum bile, araştırma yaptım sanırım tutunmaya çalışıyor. Inşallah tutunur ilk gebeliğim kimyasaldı inşallah sağlıklı gebelik geçiririm. Büyük ihtimal sizinde öyle gönlümüzü ferah tutalım❤🙏