Cancancan Ayse1608 cihanpol mardinparka göre daha temiz ve usg cihazı daha kaliteli bülent bey çok iyi diyorlar ben mardinparka gittim hem pis hemde çok kalabalık devlet hastanesinden hiç farkı yok
Giz35 Deletedmom15257 detayliya dbakira gittim genesiste cihad hoca tavsiye ederim burdan dbakir 1 saat zaten
Ayse1608 Bozslanomur dünde ben giremedim canım bu sıralar sorun var ne kusuru evet tanıyor soy ismini söyledi hatta benim eşim timdeydi karargaha geçti Ali Ercan ismi ☺
Bozslanomur Ayse1608 ne güzel tanışmaları sevindm valla dsarda benmki gelsin sölerim 🙂) tamam tamam an itibaryle karar verdim sezeryan olucam inş bi skıntı cıkmaZsa🙂 kuzenmle knstum nrmal dogurmus aklın varsa sezeryan ol dedi ya spinal yda tamamen ye narkozu dedi hastnyide cihanpole ikna etcem sanırım suanki kararım bu 🙏🏻
Deletedmom15257 Ayse1608 korkma çok güzel o an bebeğim öyle bi kare verdi ki yüzünü gördüm dr bile ağzı burnu küçücük dedi 😃kurban olurum ona elli ayagi parmaklari net bi resim verdj 😃
Ayse1608 Bozslanomur İnşallah sağ salim kucağımıza alırız canım 🙏 Doğum şekli amaç değil bebeğime kavuşmak için bir araç canım bakalım hangisi kısmet olacak bize 🙄Bende bir bakayım bayramdan sonra randevu alırım inşallah ikisinden birine 😁
EndamEyll Mardinpark’ta Şahin bey tedavi yönünden çok iyi ama Abdurrahim Beyin de ameliyatı çok ii beş yıldır herhangi bir şikayetim olmadı , Adem beyin de muayenesi 300 kızlar bir kontrol de veriliyor
Ayse1608 EndamEyll Abdurrahim bey yarım gün doktorluk yarım günde baş hekimlik yapan doktor mu canım ? Eğer oysa ben hamilelikten önce muanaye olmuştum bir sorun var mı diye
EndamEyll Ayse1608 evet canım ta kendisi , nasipse yarın ikinci ameliyatımı da yapacak . Cerrahi yönden iyi
Deniz_destan_can MeryemDndar Canım ben de Şahin bey e randevuyla gidiyorum hep bekliyorum ya niye ki acaba? 37.haftamdayım
MeryemDndar Deniz_destan_can muayeneden sonra bi alt katta randevu yeri var ordan alıyorum randevuyu.genelde. 1 ya da 2. Sora veriyorlar.hemşire dışarı çıktığı anda da alıyor 😊bende bilemedim
Deletedmom15257 Ayse1608 😂😂ama teyzesi çok farklı ayağını çekmiş kendine sağ elli basında sol ayağı karnıma vuruyo parmakları sayiliyo 😂😂ayyy yerim onu kurban olurum ona küçücük bir setce parmak kadar değil daha rabbim herkese nasip eder insallahhh 😍😘sen dr ne yaptin karar verdin mj
Ayse1608 Deletedmom15257 😍 Mardin park ya da Cihanpol canım arasındayım en azından Batman seçeneğinden vazgeçtim 😁