Ayse1608 bu gece 31 olcaz cnm suan 30+6yım :) aynen haftada bir die okudum az once bende uff bayramdan snra esata muayne var oraya gidecgme mardine gidicem sınav zamanı snrda ya bi kere daha cagrır yda cagrmaz :( sıkılmaya başladm valla ya :( telefnda istege baglı sezeryan yapılıo dediler ama bütün doktorlarımı yapıo acaba chanpolun blmiorm