Kızlar bende Şahin bey e gidiyorum 38 haftalık olduk.herhangi bi sorun yaşamadım.normal istiyorum doktor beyde herşey normal gidiyor inşallah normal yaparız dedi.randevuyu önceden alıyorum ve hiç beklemiyorum.ne kadar yoğun ni doktor olsa da muayene sırasında hiç acele etmiyor.inşallah sağlıkla gelir bebekleriniz