Ayse1608 ben senlede knustuktan snra acaba evdemi dogursam die cok düşündm ve başımada gelir die çok korktum 😂 sanırım sezeryan 👍🏻 Yani nrmal dgum yapablirim gibi geliyo ama nerde nasıl yetişcrm mi edicem mi die çaresizlikten sezeryan olmak en mantıklısı geldi hem aşayı dikseler oturamıosun kalkamıosun sezeryanda en azındn oturabliosun oda korkuttu beni alttan dikiş olursa diye. Ama mardin mi batman mı ona karar veremiyoruz suan tek sorun o 3 muayne snra dogum olcak ama ben hala düşünüormmm 🙁 eşim dio askeryde hani herkes batmana gidio orayı en azndn blioruz duyuyoruz dio mardine pek giden yok artık diyo bende nedense mardini araştırıyorm hep blmiom valla hastnede kararsızım suan hangi doktor hangi hastne olsun die sordum batmandakilerde mardindekilerde istekle sezeryan yapıolarmış