Dmrhzn ben 10 haftalık hamıleyım ikinci gebeliğim kızım 2,5 yasında daha düşünmüyoduk süpriz oldu bu ay bişeylerden şüpelendim test yaptım iki
çizgi gördüm inanmadım gittim kan verdim ve hamileyim e mecbur inandım ☺️benimde belirtim hiç ama hiç yoktu yani belirtiye takılma sen gönlünce olsun herşey😊