Sevoeco25 ben çok bekledim özendim hamile olanları hata bazen kıskandım belki benimde bı gün olur dedim tedavi gördüm olmadı en son bu ay rahîm filmini çektim ilk aydan oldu mucizem nasıl bir bekleyiştir çok iyi biliyorum bütün kalbimle dua ediyorum olmayanlara rabbim nasip etsin inşallah