Hayırlı olsun 😊 valla çok sabırlı biriymişsiniz Aralık sonunda adet olmanıza rağmen bu kadar vakit beklemenize çok şaşırdım. Benim son adet tarihim 24 Eylüldü. 20 ekimde gebelik testi alıp yapmıştım😄 sizinki kadar net değildi ama silik çizgi görüp kan vermiştim. Kan vermeden de doktora gidebilirsiniz bence keseniz ve kalp atışınız görünür diye düşünüyorum ☺️ Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻