Dmrhzn ben adet oldum sanmıştım kanama olmuştu bir kaç gün geçti baktım kanama kesildi hiç de düzensiz değildi adetim hep düzenliydi şaşırdım test yapayım bakayım dedim aynı seninki gibi net çift çizgi çıkmıştı:) adetin tüm belirletini kanamayla birlikte yaşamama rağmen hem de:) hayırlı olsun🤗🤗