somurtkankedi Dmrhzn canım benimkide bundan dı bende güvenemedim emin olmak için 1 saat arayla yaptım ve ikisindede anında çift çizgi oldu kesinlikle hamilesin 🥰
Elifcc Bu testi yapıcam bende daha önce yaptığımda negatifti kaç damla damlattınız acaba şuan adetime 3 gün var ve lekelenmem var tekrar yapmak istiyorum da
Elifdikel Dmrhzn testlerin güvenirliği çok yüksek hamilesinizdir ama kan verin değerlerinize baktırın hayırlı olsun
Mervee26 Dmrhzn tek çizgi olup hamile olabilirsiniz ama çift çizgi varsa hem de 2 defa hayırlı olsun 😍
rabia_12 Dmrhzn bende bütün adet olacakmış gibi belirtileri yaşadım. İnşalllah sağlıklı bir gebeliğin olur
Mervee26 Dmrhzn adet olacakmış gibi ağrınız olabilir. Yarın bir doktora gidin hayırlı haberi doktordan alın inşallah 😊
Dmrhzn Sevoeco25 valla bu uygulamaya göre son adet tarihinin hesabına göre yarın tam beş haftalık olucak
Tweety1 Dmrhzn bende sizin gibiyim 18 Aralık son regl tarihi sadece test pozitif çıktı öylece bekliyorum yarını bakalım kan sonucu ne soyliycek ❤️☺️ gözünüz aydın hayırlı olsun sağlıkla alın kucağınıza ❤️🤲🏻