Arkadaşlar merhaba acaba yardımcı olur musunuz adetim düzensiz en son 28 Aralık’ta hasta oldum iki gün önce beş liralik testlerden yaptım bı dakika geçmeden çift çizgi çıktı ikincisini de yaptım aynı çift çizgi çıktı acaba testlere guvenebilirmiyim yarın acile gidip kan tahlili verecem fotoğraf yükleme olmuyor herhalde testlerin fotoğrafını yukleyecektim acaba bu testlerde yanılma payı yüzde kaç ayrıca bozuk olsa pozitif çıkar mı herhangi bir belirtim de yok şuan